Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Nahorski Zbigniew (1945- )
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Stanisławska Marta
(1)
Waniewski Jacek
(1)
Weryński Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Analiza kompartmentowa (biologia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Modele matematyczne
(1)
Odpowiedzialność karna
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Rachunkowość kreatywna
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 231-239. Netografia strony 240-243.
Marka - istota i treść pojęcia we współczesnym marketingu Natura i definicja marki Wartość i kapitał marki Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki Funkcje i znaczenie komunikacji marketingowej w promocji marki Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej Funkcje systemu komunikacji marketingowej Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki Internetowe narzędzia komunikacji marketingowej Internet jako platforma komunikacji marketingowej Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w internecie Serwisy społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji marketingowej Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej Użytkownicy serwisów społecznościowych Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym 4-5- Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych Metodyka badań nad działaniami marketingowymi prowadzonymi w portalach społecznościowych Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń Charakterystyka grupy badawczej Ocena znaczenia serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki w świetle badań własnych Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 255 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147439 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5969 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kreatywna rachunkowość a manipulacja danymi / Marta Stanisławska. - Warszawa : Wydawnictwa Drugie, 2019. - 201, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Część teoretyczna według stanu prawnego na 31 grudnia 2016 roku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 187-198.
TEORIA KREATYWNEJ RACHUNKOWOŚCI W KONTEKŚCIE MANIPULACJI DANYMI FINANSOWYMI KREATYWNA RACHUNKOWOŚĆ I MANIPULACJA DANYMI FINANSOWYMI – ASPEKT HISTORYCZNY ROLA PRAWA BILANSOWEGO I PODATKOWEGO W KREOWANIU INFORMACJI O SYTUACJI MAJĄTKOWEJ I FINANSOWEJ JEDNOSTKI GOSPODARCZEJ ROLA SYSTEMU RACHUNKOWOŚCI W KREATYWNEJ MANIPULACJI DANYMI ZASADY RACHUNKOWOŚCI W KREATYWNEJ MANIPULACJI DANYMI ISTOTA ZASAD RACHUNKOWOŚCI NARUSZANIE ZASAD RACHUNKOWOŚCI W KREATYWNEJ MANIPULACJI DANYMI POLITYKA RACHUNKOWOŚCI A KREATYWNA MANIPULACJA DANYMI WEDŁUG POLSKIEGO PRAWA BILANSOWEGO ETYKA ZAWODOWA A KREATYWNA MANIPULACJA DANYMI KREATYWNA MANIPULACJA DANYMI – ISTOTA ZAGADNIENIA I KRYMINALIZACJA KONCEPCJA PRZESTĘPSTWA GOSPODARCZEGO W POLSKICH REGULACJACH PRAWNYCH MIĘDZY MANIPULACJĄ A OSZUSTWEM I PRZESTĘPSTWEM PRZECIWKO OBROTOWI GOSPODARCZEMU DELIKTY W RACHUNKOWOŚCI PROJEKT ZMIAN OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW W ZAKRESIE ODPOWIEDZIALNOŚCI KARNEJ MANIPULACJA DANYMI FINANSOWYMI W SPRAWOZDANIU FINANSOWYM ADEKWATNOŚĆ POMIARU DANYCH W SPRAWOZDANIU FINANSOWYM MANIPULACJA DANYMI A OPTYMALIZACJA PODATKOWA KREATYWNA MANIPULACJA DANYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE ŚWIADCZĄCYM USŁUGI INFORMATYCZNE KREATYWNA MANIPULACJA DANYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE ŚWIADCZĄCYM USŁUGI GASTRONOMICZNO-HOTELARSKIE KREATYWNA MANIPULACJA DANYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE ŚWIADCZĄCYM USŁUGI NAJMU
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147376 N, 147377 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przu rozdz. Indeks.
Dla zaawansowanych kursów uniwersyteckich oraz politechnicznych, w szczególności na kierunkach biocybernetycznych.
Sygnatura czytelni BMW: IV F 9 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143791 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności